Χρειάζεστε βοήθεια?
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Αντιμετώπιση προβλημάτων
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω αν εμφανίση μπλε οθόνη στην οθόνη της V®350 ή V®500 Connect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω αν τα καλώδια στο πίσω μέρος της εσωτερικής οθόνης αποκολληθούν;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι σημαίνει το χρώμα της λυχνίας LED των V®350 ή V®500 Connect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω εάν αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Το τηλέφωνό σας απέτυχε να επικοινωνήσει με τη συνδεδεμένη συσκευή σας" στην εφαρμογή Somfy Protect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω αν με την V®350 ή V®500 Connect αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Δεν εντοπίστηκε θυροτηλέφωνο βίντεο";
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω αν εμφανιστεί το μήνυμα: "Ένα πρόβλημα εμποδίζει την εγκατάσταση της θυροτηλεόρασης βίντεο" στην εφαρμογή Somfy Protect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνετε αν το κουδούνισμα σταματήσει να λειτουργεί ενώ χρησιμοποιείτε η V®350 ή την V®350 / V®500 Connect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω εάν λάβω το μήνυμα σφάλματος "Η συνδεδεμένη συσκευή είναι ήδη εγκατεστημένη" στην εφαρμογή Somfy Protect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω αν με την V®350 ή V®500 Connect αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Η ενημέρωση απέτυχε";
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω αν αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Δεν υπάρχει σύνδεση στο Internet" στην εφαρμογή Somfy Protect;