Χρειάζεστε βοήθεια?
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Αντιμετώπιση προβλημάτων
- Ερώτηση13 Ιουνίου 2024
Τι πρέπει να κάνω εάν η θυροτηλεόρασή μου με βίντεο εμφανίζεται συχνά μη διαθέσιμη στην εφαρμογή;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025
Τι πρέπει να κάνω αν τα καλώδια στο πίσω μέρος της εσωτερικής οθόνης αποκολληθούν;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025
Τι πρέπει να κάνω εάν αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Το τηλέφωνό σας απέτυχε να επικοινωνήσει με τη συνδεδεμένη συσκευή σας" στην εφαρμογή Somfy Protect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025
Τι πρέπει να κάνω αν αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Δεν υπάρχει σύνδεση στο Internet" στην εφαρμογή Somfy Protect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025
Τι πρέπει να κάνω εάν λάβω το μήνυμα σφάλματος "Η συνδεδεμένη συσκευή είναι ήδη εγκατεστημένη" στην εφαρμογή Somfy Protect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025
Τι πρέπει να κάνω αν με την V®350 ή V®500 Connect αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Η ενημέρωση απέτυχε";
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025
Τι πρέπει να κάνω εάν κατά την εγκατάσταση λάβω το μήνυμα "Αυτό το δίκτυο Wi-Fi δεν βρέθηκε" στην εφαρμογή Somfy Protect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025
Τι πρέπει να κάνω αν εμφανίση μπλε οθόνη στην οθόνη της V®350 ή V®500 Connect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025
Τι σημαίνει το χρώμα της λυχνίας LED των V®350 ή V®500 Connect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025
Τι πρέπει να κάνω αν με την V®350 ή V®500 Connect αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Δεν εντοπίστηκε θυροτηλέφωνο βίντεο";