- Αρχική σελίδα
- Υποστήριξη Πελατών
- Συχνές ερωτήσεις
Χρειάζεστε βοήθεια?
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Αντιμετώπιση προβλημάτων
- Ερώτηση14 Μαΐου 2024
Το δίκτυο WiFi δεν μπορεί να βρεθεί από την εφαρμογή του έξυπνου θερμοστάτη ή/και δεν εμφανίζεται στη λίστα των διαθέσιμων δικτύων.
- Ερώτηση11 Ιουνίου 2024
Έχω πρόβλημα σύνδεσης μεταξύ του έξυπνου θερμοστάτη μου και της γέφυρας διαδικτύου.
- Ερώτηση11 Ιουνίου 2024
Ακόμη και αν η εφαρμογή έχει ρυθμιστεί σωστά, το σύστημα θέρμανσης δεν αντιδρά στις εντολές που αποστέλλονται από τον θερμοστάτη Somfy.
- Ερώτηση11 Ιουνίου 2024
Η γέφυρα διαδικτύου του θερμοστάτη μου δεν αναβοσβήνει πλέον με πράσινο/κόκκινο χρώμα.
- Ερώτηση11 Ιουνίου 2024
Όταν συνδέω τη γέφυρα διαδικτύου, δεν αναβοσβήνει κόκκινο/πράσινο.
- Ερώτηση11 Ιουνίου 2024
Πρόβλημα εγκατάστασης ραδιοδέκτη : όταν πατάω το κουμπί "Prog" στο θερμοστάτη, οι λυχνίες LED δεν αναβοσβήνουν.
- Ερώτηση11 Ιουνίου 2024
Όταν προσπαθώ να επιλέξω το δίκτυο wifi της γέφυρας, δεν έχω ένα δίκτυο SSID με το όνομα "Gateway_XXXX".
- Ερώτηση11 Ιουνίου 2024
Τι πρέπει να κάνω εάν ο θερμοστάτης δεν ενεργοποιείται όταν τοποθετώ τις μπαταρίες;
- Ερώτηση11 Ιουνίου 2024
Το σύστημα θέρμανσής μου δεν αντιδρά στις εντολές που αποστέλλονται από τη θερμοστατική βαλβίδα Somfy io και από την εφαρμογή TaHoma®.
- Ερώτηση11 Ιουνίου 2024
Τι πρέπει να κάνω εάν ο συνδεδεμένος θερμοστάτης μου δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί;