Χρειάζεστε βοήθεια?
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Αντιμετώπιση προβλημάτων
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω αν η καμερά μου εμφανίζεται συχνά να μην είναι διαθέσιμη;
- Ερώτηση27 Ιουνίου 2024Τι πρέπει να κάνετε αν η κάμερά σας δεν ανιχνεύσει μια εισβολή;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω εάν αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Το τηλέφωνό σας απέτυχε να επικοινωνήσει με τη συνδεδεμένη συσκευή σας" στην εφαρμογή Somfy Protect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω αν εμφανιστεί το μήνυμα: "Ένα πρόβλημα εμποδίζει την εγκατάσταση της θυροτηλεόρασης βίντεο" στην εφαρμογή Somfy Protect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω εάν λάβω το μήνυμα σφάλματος "Η συνδεδεμένη συσκευή είναι ήδη εγκατεστημένη" στην εφαρμογή Somfy Protect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω αν με την V®350 ή V®500 Connect αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Η ενημέρωση απέτυχε";
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω αν αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Δεν υπάρχει σύνδεση στο Internet" στην εφαρμογή Somfy Protect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω εάν κατά την εγκατάσταση λάβω το μήνυμα "Αυτό το δίκτυο Wi-Fi δεν βρέθηκε" στην εφαρμογή Somfy Protect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Τι πρέπει να κάνω αν εμφανιστεί το μήνυμα: "Ο κωδικός πρόσβασης είναι λανθασμένος" στην εφαρμογή Somfy Protect;
- Ερώτηση23 Οκτωβρίου 2025Γιατί ο λογαριασμός μου είναι άδειος όταν ο συναγερμός μου ή/και το συνδεδεμένο θυροτηλέφωνο βίντεο έχει ήδη εγκατασταθεί;