Γρήγορη πρόσβαση

Συχνές ερωτήσεις

29 Αποτελέσματα
  • Πώς να δημιουργήσετε ενεργειακές ειδοποιήσεις στο TaHoma ? (0) 26.01.2024

    Το TaHoma σας επιτρέπει να αποφεύγετε τη σπατάλη ενέργειας, ρυθμίζοντας ειδοποιήσεις.


    Ένα φως ή μια πρίζα είναι αναμμένο για πολύ ώρα ή ένα παράθυρο έχει μείνει ανοιχτό; Μείνετε ενημερωμένοι με μια εξατομικευμένη ειδοποίηση στο TaHoma.


    Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να τις ρυθμίσετε.

    • Μεταβείτε στο μενού ""...""
    • Κάντε κλικ στο ""Ενεργειακή προπόνηση""
    • Στη συνέχεια, μεταβείτε στο ""Ειδοποιήσεις κατανάλωσης"" (για φώτα και πρίζες) ή στο ""Ειδοποιήσεις ανοίγματος"" (για παράθυρα). 
    • Επιλέξτε το προϊόν (τα προϊόντα) που θέλετε και μια ώρα πριν από την ειδοποίηση.
       
      Μπορείτε να ορίσετε μόνο μία διάρκεια ανά τύπο ειδοποίησης.

     

    You can only set one duration per type of alert.

     

  • Πώς να ενεργοποιήσετε συμβουλές ενεργειακής καθοδήγησης στην εφαρμογή TaHoma ? (0) 26.01.2024


    "Χρειάζεστε βοήθεια από το TaHoma για να βελτιστοποιήσετε την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας; Το TaHoma σας προσφέρει μία συμβουλή ανά εβδομάδα για να σας καθοδηγήσει στη διαδικασία.


    Για να ενεργοποιήσετε αυτή τη λειτουργία, μεταβείτε στην καρτέλα """"Τα αγαπημένα μου"""", στη συνέχεια """"Προσθήκη αγαπημένου"""", επιλέξτε την καρτέλα """"Συμβουλές"""" και κάντε κλικ στο """"Προσθήκη"""".


    Κάθε εβδομάδα, μια νέα συμβουλή θα εμφανίζεται στα Αγαπημένα σας. Κάνοντας κλικ στο μπάνερ , μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον πλήρη κατάλογο αυτών των συμβουλών."

     

  • Πώς μπορώ να διαχειριστώ την κατανάλωση του σπιτιού μου τη νύχτα χρησιμοποιώντας την προρυθμισμένη σκηνή "Νύχτα" ; (0) 26.01.2024


    "Το TaHoma σας βοηθά να ελέγχετε την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας τη νύχτα (περιττές λειτουργίες αναμονής, προγραμματισμός θέρμανσης, ξεχασμένα φώτα...) απενεργοποιώντας τις πρίζες, σβήνοντας τα φώτα, μειώνοντας τη θέρμανση και κλείνοντας τα παντζούρια σας.


    Ενεργοποιήστε το προκαθορισμένο σενάριο "" Νύχτα "" με λίγα μόνο κλικ από το μενού """"Τα σενάριά μου"""" για να περιορίσετε την περιττή κατανάλωση χωρίς να το σκέφτεστε.


    Το σενάριο """"Morning"""" έχει σχεδιαστεί για να επαναφέρει το σπίτι σας στη συνηθισμένη του κατάσταση μετά το πέρας της νύχτας. Αυτό περιλαμβάνει την επανενεργοποίηση των πριζών, το άνοιγμα των ρολών και τη ρύθμιση της θέρμανσης σε μια άνετη κατάσταση.
    Δεν θα πρέπει να συμπεριλάβετε την πύλη Wifi στο σκηνικό ""Νύχτα"": αν το Wifi σας είναι απενεργοποιημένο κατά τη διάρκεια της νύχτας, το TaHoma δεν θα μπορέσει να το ενεργοποιήσει ξανά με ένα σκηνικό. "
     

  • Γιατί πρέπει να αλλάξω από την εφαρμογή TaHoma Classic στην εφαρμογή TaHoma by Somfy; (0) 08.09.2023

    Στη Somfy, εργαζόμαστε για να προσφέρουμε συνεκτικές λύσεις στους χρήστες μας. Γι' αυτό θέλουμε όλοι τους να χρησιμοποιούν την καλύτερη και νεότερη εφαρμογή μας: TaHoma by Somfy. Έχει τόσα πολλά να σας προσφέρει : εκτεταμένες λειτουργίες και συμβατότητες, μοντέρνο σχεδιασμό και UI, τακτικές ενημερώσεις.

    Ανακαλύψτε την εφαρμογή Somfy TaHoma !

     

    Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες; Επικοινωνήστε με την Somfy

  • Ποιες συμβατότητες θα χάσω αν αλλάξω από το TaHoma Classic στο TaHoma by Somfy app; (0) 08.09.2023

    Ορισμένες συσκευές και πρωτόκολλα δεν είναι συμβατά με τη νέα μας εφαρμογή TaHoma. Εάν έχετε ένα από αυτά και μεταβείτε στο TaHoma, δεν θα μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε πλέον:

    Συσκευές Somfy που δεν είναι συμβατές

    •  Θερμοστάτης RTS
    •  Σειρήνα io
    •  Κάμερες Domis, Axis, JSW (Visidom)
    •  Αισθητήρας κατανάλωσης αερίου io (Gasix)
    •  TaHoma Serenity
    •  Συναγερμοί και σειρήνες RTD (Protexiom/Protexial) και τηλεχειριστήρια
       

    Μη συμβατές μάρκες και πρωτόκολλα

    •  Honeywell
    •  De Dietrich
    •  KNX
    • Profalux (Zigbee 1.2 & 868 MHz)
    • Verisure
    • Secuyou
    •  Dimplex (εξαερισμός)
    •  Z-wave


    Αν θέλετε να συνεχίσετε να τα χρησιμοποιείτε από την εφαρμογή σας, μην αλλάξετε σε TaHoma by Somfy.

  • Πώς μπορώ να επιστρέψω στην εφαρμογή TaHoma Classic αφού έχω ήδη μεταβεί στην εφαρμογή Tahoma by Somfy; (0) 08.09.2023

    Αν παρά τη νέα εμπειρία που προσφέρει η νέα εφαρμογή TaHoma by Somfy, επιθυμείτε να επιστρέψετε στην εφαρμογή TaHoma Classic, ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:

    1. Μεταβείτε στο μενού "..." της εφαρμογής TaHoma by Somfy, "Διαμόρφωση της εγκατάστασης", στη συνέχεια, "Επιστροφή στην TaHoma Classic" και "Επαναφορά της εγκατάστασής μου".
    2. Από τη διεπαφή Somfy-Connect, καταχωρίζω ξανά την εγκατάστασή μου επιλέγοντας την πύλη TaHoma V2
    3. Από τη διαδικτυακή διεπαφή TaHoma ή την εφαρμογή TaHoma Classic, επαναφέρω τον προγραμματισμό μου (τα προϊόντα μου θα εξακολουθήσουν να είναι αντιστοιχισμένα)
  • Τι συμβαίνει στα προϊόντα μου όταν μεταβαίνω από το TaHoma Classic στην εφαρμογή TaHoma by Somfy; (0) 08.09.2023

    Όσον αφορά τα προϊόντα σας που είναι συμβατά με την εφαρμογή TaHoma by Somfy, θα μεταφερθούν αυτόματα στη νέα εφαρμογή.

    Προειδοποίηση: Ορισμένα από τα προϊόντα που θα μπορούσαν να συνδεθούν με το TaHoma σας δεν είναι συμβατά με τη νέα εφαρμογή.

    Ποιες συμβατότητες θα χάσω αν αλλάξω από το TaHoma Classic στο TaHoma by Somfy app;

     

  • Ποιες λειτουργίες θα χάσω αν αλλάξω από το TaHoma classic στο TaHoma by Somfy; (0) 08.09.2023

    Οι ακόλουθες λειτουργίες που είναι διαθέσιμες στην εφαρμογή TaHoma Classic δεν είναι διαθέσιμες στην εφαρμογή TaHoma by Somfy:

    • Web έκδοση της εφαρμογής
    • Υπηρεσία ειδοποιήσεων SMS και email
    • Καρτέλα ασφαλείας (οι αισθητήρες που περιλαμβάνονται στην καρτέλα παραμένουν συμβατοί)
    • Διαμόρφωση ορόφων
    • Διαχείριση τύπων ημέρας και περιόδων
    • Ορισμένες λειτουργίες που περιλαμβάνονται στα προϊόντα θέρμανσης.
    • Ο εσωτερικός προγραμματισμός του θερμοστάτη io, των θερμοστατικών βαλβίδων io και των ηλεκτρικών θερμαντήρων Atlantic δεν είναι πλέον ρυθμιζόμενος
    • Ο ειδικός προγραμματισμός των αντλιών θερμότητας Hitachi καταργείται (οι αντλίες θερμότητας θα μπορούν να συμπεριληφθούν σε προγραμματισμένες σκηνές)
    • Η ρύθμιση των ελάχιστων και μέγιστων θερμοκρασιών-στόχων δεν είναι πλέον δυνατή με τις θερμοστατικές βαλβίδες io
  • Τι συμβαίνει στα προϊόντα μου Sonos αν παραμείνω στο TaHoma classic; (0) 08.09.2023

    Στις 29 Μαρτίου 2022, η συνεργασία της TaHoma και της Sonos εξελίχθηκε.
    Η εφαρμογή TaHoma Classic δεν θα υποστηρίζει τη νέα τεχνολογία επικοινωνίας της Sonos.
    Για τους χρήστες που θα μεταβούν στη νέα εφαρμογή TaHoma, τα προϊόντα Sonos θα παραμείνουν συμβατά.
    Για τους χρήστες που παραμένουν στο TaHoma classic, η σύνδεση με τα προϊόντα Sonos μπορεί να διατηρηθεί, αλλά χωρίς καμία εγγύηση. Το πρώτο τρίμηνο του 2024, η υπηρεσία θα σταματήσει οριστικά.

  • Τι συμβαίνει στα σενάρια, τις έξυπνες λειτουργίες και τα χρονοδιαγράμματά μου όταν μεταβαίνω στο TaHoma by Somfy; (0) 08.09.2023

    Το TaHoma by Somfy προσφέρει μια νέα εμπειρία, οπότε υπάρχουν κάποιες διαφορές όσον αφορά τη διαχείριση αυτών των χαρακτηριστικών.

    Τα σενάρια που γίνονται χειροκίνητα, θα μετασχηματιστούν αυτόματα.
    Η ατζέντα έχει επανασχεδιαστεί και γίνεται μια λίστα προγραμματισμένων σεναρίων, ίσως χρειαστεί να επιλέξετε ξανά τις ημέρες κατά τις οποίες θα πρέπει να παίξουν.
    Τα έξυπνα σενάρια γίνονται προηγμένα:
    Για τις έξυπνες λειτουργίες που χρησιμοποιούν "τύπους ημέρας" και περιόδους, θα απενεργοποιηθούν, καθώς οι τύποι ημέρας δεν υπάρχουν με το TaHoma. Ωστόσο, θα μπορείτε εύκολα να τα ενεργοποιήσετε ξανά, αλλά χρησιμοποιώντας έναν διαφορετικό τύπο προγραμματισμού.
    Για τις έξυπνες λειτουργίες που χρησιμοποιούν συνθήκες "ή", 2 επιλογές:
    Για μια έξυπνη λειτουργία όπως "Όταν είναι <16° και κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μεταξύ 8 και 9 μ.μ. ή κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου μεταξύ 9 και 10 μ.μ." (με 2 διαφορετικές συνθήκες χρονισμού), η έξυπνη λειτουργία  θα χωριστεί σε 2 σκηνές: (Όταν είναι <16° και κατά τη διάρκεια της εβδομάδας στις 8 μ.μ. και Όταν είναι <16° και το Σαββατοκύριακο στις 9 μ.μ..
    Άλλες έξυπνες λειτουργίες που χρησιμοποιούν μια συνθήκη "ή" θα μεταφερθούν αυτόματα
    Για κάθε έξυπνο που χρησιμοποιεί χρονικές περιόδους, όπως "Από 12 Ιανουαρίου έως 20 Ιουνίου", η λειτουργία αυτή θα απενεργοποιηθεί. Θα μπορείτε να το ενεργοποιήσετε ξανά. 

  • Τι συμβαίνει στους ορόφους μου όταν αλλάζω από TaHoma classic σε TaHoma by Somfy; (0) 08.09.2023

    Σε αντίθεση με το TaHoma Classic, η εφαρμογή TaHoma by Somfy δεν προσφέρει οργάνωση των προϊόντων σε ορόφους.
    Κατά τη μετάβαση στην εφαρμογή TaHoma by Somfy, τα προϊόντα που είχαν προηγουμένως τοποθετηθεί σε ορόφους θα πρέπει να συνδεθούν με δωμάτια.

  • Ποιο είναι το προκαθορισμένο σενάριο "Συναγερμός εισβολής"; (44) 23.02.2023


    Η προκαθορισμένη σκηνή "Συναγερμός εισβολής" του TaHoma επιτρέπει τη σύνδεση των συστημάτων ασφαλείας Somfy Protect και των συμβατών αισθητήρων TaHoma.
    Όταν έχετε τουλάχιστον έναν αισθητήρα ανοίγματος ή κίνησης και ένα σύστημα ασφαλείας Somfy protect, θα σας προταθεί η προκαθορισμένη σκηνή. Επιτρέπει στους αισθητήρες TaHoma (κίνησης ή ανοίγματος) να ενεργοποιήσουν τον συναγερμό Somfy Protect. Μπορείτε εύκολα να προσαρμόσετε τη σκηνή ρυθμίζοντας τουλάχιστον μία από τις λειτουργίες του συναγερμού και επιλέγοντας ποιος αισθητήρας θα πρέπει να τον ενεργοποιήσει.

    Για παράδειγμα:
    Εάν ο συναγερμός σας βρίσκεται σε κατάσταση ολικής ενεργοποίησης και ανιχνευθεί εισβολή από ένα από τα IntelliTAGs air io, χτυπάει ο συναγερμός Somfy Protect
     


     

    Εκτός από το πρότυπο σενάριο, θα μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε οποιονδήποτε από τους αισθητήρες σας  για να ηχήσει ο συναγερμός μέσω μιας προηγμένης σκηνής.

    Για παράδειγμα:
    Εάν ο συναγερμός σας είναι σε λειτουργία Νύχτας και ανιχνευθεί καπνός, χτυπάει ο συναγερμός Somfy Protect.
     

    Προειδοποίηση!

    • Το σενάριο δεν οπλίζει τον συναγερμό. Εάν η συνθήκη είναι "Όταν είναι πλήρως ενεργοποιημένος", ο συναγερμός σας θα πρέπει να είναι οπλισμένος διαφορετικά η σκηνή δεν θα είναι ενεργή.
    • Εάν ένας αισθητήρας βρίσκεται ήδη σε κατάσταση ενεργοποίησης (π.χ. ανοιχτός) κατά την όπλιση του συναγερμού, το σενάριο δεν θα ξεκινήσει.

     

    Συμβατά συστήματα ασφαλείας Somfy Protect:

    • Somfy One / One +
    • Home Keeper
    • Somfy Home Alarm
    • Somfy Home Alarm Advanced
    • Outdoor Camera

     

    Σημείωση: Αυτή η λειτουργία δεν είναι διαθέσιμη με το Connectivity kit επειδή δεν είναι συμβατό με το Somfy Protect ούτε με τους αισθητήρες.

  • Τι είναι η προκαθορισμένη σκηνή "Θερμική άνεση" και πώς να τη ρυθμίσετε στην εφαρμογή TaHoma; (50) 11.01.2023

    Η σκηνή "Θερμική άνεση":

    αυτοματοποιώντας την ηλιακή προστασία ανάλογα με τις συσκευές σας, την εποχή και την ώρα της ημέρας. 

    Θα σας προσφερθεί μια προκαθορισμένη σκηνή, αλλά είστε ελεύθεροι να προσαρμόσετε τις συνθήκες, τις ενέργειες και τον χρόνο όποτε θέλετε.

    Στο μενού ""Σκηνές"", κάντε κλικ στην επιλογή ""Δημιουργία νέας σκηνής"" και στη συνέχεια ""Θερμική άνεση""."

    Τα βήματα για τη διαμόρφωσή του:

    1. Προσδιορίστε και διαμορφώστε την πιο εκτεθειμένη πρόσοψή σας (οι άλλες προσόψεις μπορούν να διαμορφωθούν αργότερα).

    2. Επιλέξτε τον εξοπλισμό που βρίσκεται σε αυτή την πρόσοψη: 2 επιλογές.

    • Εγκατάσταση με αισθητήρες φωτός + ηλιακή προστασία (ρολά, EVB, εσωτερικές οθόνες κ.λπ.)
    • Εγκατάσταση μόνο με ηλιακή προστασία (ρολά, EVB, εσωτερικές οθόνες κ.λπ.)

     

    3. Θα διαμορφωθούν αυτόματα δύο προκαθορισμένες σκηνές:

    Περίπτωση 1: εγκατάσταση χωρίς αισθητήρες

    Θερινός προγραμματισμός:

    • Κλείσιμο την αυγή +3h
    • Άνοιγμα 50% το σούρουπο -4h
    • Άνοιγμα 100% στο σούρουπο -2h

     

    Χειμερινός προγραμματισμός:

    • άνοιγμα την αυγή +1h
    • Κλείσιμο το σούρουπο"

     

    Περίπτωση 2: εγκατάσταση με εξωτερικούς αισθητήρες φωτός

    Καλοκαιρινός προγραμματισμός:

    • φως >40 000 lux
    • Άνοιγμα αν το φως είναι <20 000 lux

     

    Χειμερινός προγραμματισμός:

    • Άνοιγμα μετά το x π.μ. εάν φως >40 000 lux
    • Κλείσιμο μετά το x μ.μ. εάν φως <20 000 lux
       

    4. Μπορείτε να προσαρμόσετε πλήρως τις ρυθμίσεις των σκηνών σας, όπως: 

    • χρονοθυρίδες
    • κατώτατα όρια φωτισμού (σε περίπτωση εγκατάστασης με αισθητήρες φωτισμού)
    • ποσοστό ανοίγματος/κλεισίματος της ηλιακής προστασίας (για προϊόντα που το επιτρέπουν)
    • ημέρες της εβδομάδας

     

    Σημαντικές πληροφορίες: Η εποχή πρέπει να αλλάξει χειροκίνητα για να μεταβείτε από τον καλοκαιρινό προγραμματισμό στον χειμερινό προγραμματισμό

  • Πώς μπορώ να επαναφέρω μια πύλη σε περίπτωση που μετακομίσω από το σπίτι μου και την αφήσω; (39) 29.11.2022

    "Μετακομίζετε από το σπίτι σας, αλλά θέλετε να αφήσετε πίσω σας την πύλη Somfy;

    Αποσυνδέστε εύκολα το λογαριασμό σας από την πύλη ακολουθώντας αυτή τη διαδικασία:

    Επιλέξτε το μενού ""..."":"

    Στη συνέχεια, μενού "Διαμόρφωση της εγκατάστασης"

    Επιλέξτε "Επαναφορά της εγκατάστασης"

    Κάντε κλικ στο κουμπί: Επαναφορά της εγκατάστασής μου

    Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "Ναι" για να επιτρέψετε τη σύζευξη των συσκευών με την πύλη.

    Πραγματοποιήστε την επαναφορά κάνοντας κλικ στο κουμπί επιβεβαίωσης.

    Συγχαρητήρια! Η εγκατάστασή σας έχει μηδενιστεί:

    • Ο λογαριασμός σας έχει αποσυνδεθεί από την πύλη και όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες και ρυθμίσεις έχουν διαγραφεί. 
    • Οι συσκευές εξακολουθούν να παραμένουν συνδεδεμένες με το TaHoma για να διευκολύνουν την εγκατάσταση των νεοεισερχομένων.

    Διατίθεται με όλες τις πύλες που είναι συμβατές με την εφαρμογή TaHoma (TaHoma switch, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2)

  • Πώς μπορώ να επαναφέρω μια πύλη σε περίπτωση που θέλω να την πουλήσω; (40) 29.11.2022

    "Θέλετε να πουλήσετε την πύλη σας ή να την δώσετε σε κάποιον άλλο;

    Μπορείτε εύκολα να κάνετε πλήρη επαναφορά ακολουθώντας αυτή τη διαδικασία.

    Επιλέξτε το μενού ""..."":"

    Στη συνέχεια, μενού "Διαμόρφωση της εγκατάστασης"

    Επιλέξτε "Επαναφορά της εγκατάστασης"

    Κάντε κλικ στο κουμπί: Επαναφορά της εγκατάστασής μου

    Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "Όχι" για να διαγράψετε τις συσκευές που είναι συνδεδεμένες με την πύλη.

    Πραγματοποιήστε την επαναφορά κάνοντας κλικ στο κουμπί επιβεβαίωσης.

    "Συγχαρητήρια! Η εγκατάστασή σας έχει μηδενιστεί:

    • Ο λογαριασμός σας έχει αποσυνδεθεί από την πύλη 
    • Όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, η διαμόρφωση και ο εξοπλισμός σας έχουν διαγραφεί"

    Διαθέσιμο με όλες τις πύλες που είναι συμβατές με την εφαρμογή TaHoma (TaHoma switch, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2).

  • Είναι δυνατόν να προγραμματίσετε προγραμματισμένες και προηγμένες σκηνές από την εφαρμογή TaHoma χρησιμοποιώντας το Connectivity kit; (34) 30.06.2022

    Όταν συνδέεται με ένα Connectivity kit, οι δυνατότητες της εφαρμογής TaHoma είναι περιορισμένες. Το Connectivity kit δεν επιτρέπει τον προγραμματισμό. Ωστόσο, μπορείτε να τα δημιουργήσετε, υπό ορισμένες προϋποθέσεις, από την εφαρμογή του Φωνητικού σας Βοηθού (με τη χρήση ενός πρόσθετου Φωνητικού Βοηθού).

     

  • Ποια χαρακτηριστικά κερδίζω μεταβαίνοντας από την εφαρμογή Connexoon στην εφαρμογή TaHoma; (84) 03.06.2022

    Εκτός από ένα πλήρως επανασχεδιασμένο περιβάλλον εργασίας, η εφαρμογή TaHoma σας προσφέρει νέες λειτουργίες, όπως προτεινόμενες σκηνές και ένα μενού αγαπημένων. 

    Η νέα εφαρμογή TaHoma ενημερώνεται αρκετές φορές το χρόνο, για να σας προσφέρουμε ακόμη περισσότερη συμβατότητα και νέα χαρακτηριστικά.  

  • Ποιες είναι οι νέες συμβατότητες που κερδίζω από τη μετάβαση από την εφαρμογή Connexoon στην εφαρμογή TaHoma®; (184) 02.06.2022

    Εάν χρησιμοποιείτε ένα Connexoon io, όλα τα προϊόντα io γίνονται συμβατά, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων io του συνεργάτη: 

    • Θερμοστάτης και βαλβίδες
    • Αισθητήρες
    • Μηχανισμοί io (για προστασία παραθύρων και πρόσβαση)
    • Προϊόντα θέρμανσης Atlantic io
    • Συσκευές Velux io

    Και πολλά άλλα !

    Εάν χρησιμοποιείτε ένα Connexoon RTS, όλα τα προϊόντα RTS γίνονται συμβατά.

    • Μηχανισμοί RTS (για προστασία παραθύρων και πρόσβαση)
    • Φωτισμός 
    • Εξωτερική σκίαση

    Και πολλά άλλα ! 

     

    Τόσο για το io όσο και για το RTS Connexoon, είναι πλέον διαθέσιμες οι συμβατότητες cloud to cloud και IP. Η λύση σας είναι συμβατή με τα προϊόντα Somfy protect, τον έξυπνο θερμοστάτη Somfy, αλλά και τον αισθητήρα κατανάλωσης Schneider wiser, τα φωτιστικά και τις πρίζες Legrand, τη Sonos, τη Philips Hue ή την πύλη Intesis AC.

     

    Ανακαλύψτε όλες τις συμβατότητες εδώ :

  • Τι συμβαίνει εάν δεν μεταβώ από την εφαρμογή Connexoon στην εφαρμογή TaHoma®; (64) 02.06.2022

    Οι εφαρμογές Connexoon θα συνεχίσουν να λειτουργούν μέχρι το 2027.

    Ωστόσο, δεν θα ενημερώνονται πλέον, σε αντίθεση με την εφαρμογή TaHoma η οποία είναι ενημερώνεται τακτικά, προσφέροντας έτσι νέες δυνατότητες και συμβατότητες. 

  • Τι γίνεται αν θέλω να επιστρέψω στην παλιά μου εφαρμογή Connexoon; (46) 02.06.2022

    Η μετάβαση από την εφαρμογή Connexoon στην εφαρμογή TaHoma είναι οριστική. Μόλις αλλάξετε, δεν θα μπορείτε να επιστρέψετε στις εφαρμογές Connexoon.

  • Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της εφαρμογής Connexoon και της εφαρμογής TaHoma; (91) 02.06.2022

    Η εφαρμογή TaHoma προσφέρει έναν ολοκαίνουργιο σχεδιασμό και ένα νέο περιβάλλον εργασίας. Διευρύνει επίσης τη συμβατότητα: δεν θα περιορίζεστε πλέον σε προϊόντα από μια κατηγορία προϊόντων (access, window ή terrace), αλλά θα επωφεληθείτε από τη συμβατότητα με : 

    • Όλα τα προϊόντα io για τους χρήστες του Connexoon io box (συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων των συνεργατών)
    • Όλα τα προϊόντα RTS για τους χρήστες του Connexoon RTS box
    • Προϊόντα Cloud to Cloud και IP από συνεργαζόμενες εταιρίες (Philips Hue, Sonos...)

    Ελέγξτε τη συμβατότητα του εξοπλισμού σας με την εφαρμογή TaHoma:

  • Ποιες λειτουργίες χάνω μεταβαίνοντας από την εφαρμογή Connexoon στην εφαρμογή TaHoma; (131) 02.06.2022

    Ορισμένες λειτουργίες που είναι διαθέσιμες στις εφαρμογές Connexoon δεν είναι διαθέσιμες με την εφαρμογή TaHoma. 

  • Τι συμβατότητες χάνω μεταβαίνοντας από την εφαρμογή Connexoon στην εφαρμογή TaHoma; (102) 02.06.2022

    Αλλάζοντας από την εφαρμογή Connexoon στην εφαρμογή TaHoma, θα χάσετε τη συμβατότητα με τη σειρήνα Somfy io και τον συναγερμό Somfy RTD.

    Όλα τα άλλα προϊόντα Somfy παραμένουν συμβατά με την εφαρμογή TaHoma.

  • Τι θα γίνει αν, ενώ λειτουργεί το TaHoma®, γίνει διακοπή ρεύματος; (332) 12.10.2018

    Κατα τη διάρκεια της διακοπής ρεύματος, το TaHoma® (όπως και όλες οι ηλεκτρικές συσκευές) παύει να λειτουργεί. Όταν επανέλθει το ρεύμα, όλες οι ρυθμίσεις θα λειτουργούν κανονικά (σενάρια, ατζέντα, smart λειτουργίες) χωρίς να χρειαστεί να επαναπρογραμματίσετε κάτι εσείς!

  • Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στην τεχνολογία Somfy Radio Technology και στο io-homecontrol®; (229) 28.09.2018

    Ο κοινός παράγοντας μεταξύ των δύο τεχνολογιών οικιακού αυτοματισμού είναι η απλή εγκατάσταση, χωρίς ηλεκτρική καλωδίωση για τα σημεία ελέγχου. Είναι επίσης εξίσου προσαρμόσιμες, καθώς μπορείτε να προσθέσετε ηλεκτροκίνητο εξοπλισμό ή αυτόματα συστήματα ανάλογα με τις ανάγκες σας, χωρίς να χρειάζεται να επαναρρυθμίσετε το σύστημα. Τέλος, και οι δύο διευκολύνουν τη ζωή σας χάρη στις εκτεταμένες δυνατότητες τηλεχειρισμού, με τις οποίες μπορείτε να ελέγχετε ολόκληρη την εγκατάσταση από το ίδιο σημείο ελέγχου. Ενώ η τεχνολογία Somfy Radio Technology σχετίζεται κυρίως με τα ανοίγματα του σπιτιού, με το io-homecontrol® μπορείτε να ελέγχετε άλλο εξοπλισμό γύρω από το σπίτι, όπως τα συστήματα θέρμανσης, φωτισμού, εξαερισμού ή ασφάλειας πρόσβασης. Η τεχνολογία io έχει το το πλεονέκτημα της αμφίδρομης επικοινωνίας, έτσι ώστε να μπορεί ο χρήστης να γνωρίζει την κατάσταση των προϊόντων του (πχ. ξεχασμένα ρολά ανοικτά, τα φώτα του κήπου είναι σβησμένα το βράδυ κλπ.), όπου και αν βρίσκεται μέσα από το κινητό του.

  • Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός ενσύρματου και ενός ασύρματου συστήματος ελέγχου; (946) 28.09.2018

     Στο ενσύρματο σύστημα, το χειριστήριο συνδέεται με τον μηχανισμό με ηλεκτρικά καλώδια τα οποία μεταδίδουν τις εντολές σας στον μηχανισμό. Αυτή είναι η παραδοσιακή λύση οικιακού αυτοματισμού. Στην περίπτωση αυτή, η μονάδα ελέγχου βρίσκεται σταθερά κοντά στον μηχανισμό (δίπλα στο παράθυρο, για παράδειγμα, για ένα ηλεκτροκίνητο σύστημα σκίασης). Στο ασύρματο σύστημα, οι εντολές μεταδίδονται με ραδιοκύματα. Δεν υπάρχει ηλεκτρική καλωδίωση μεταξύ του μηχανισμού και του χειριστηρίου. Το χειριστήριο είναι κινητό και μπορείτε να ελέγξετε το οικιακό ρολό σας σε ακτίνα 20 μέτρων, ακόμη και μέσα από τον τοίχο. Επίσης, η εγκατάσταση είναι γρηγορότερη και δεν ζημιώνει τους τοίχους σας. Αυτή είναι η κομψή και απλή λύση οικιακού αυτοματισμού. Σημείωση: η Somfy μπορεί να αναβαθμίσει ένα ενσύρματο σύστημα σε ασύρματο. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τις τεχνολογίες RTS & IO της Somfy.

  • Έχω ενσύρματη εγκατάσταση. Μπορώ να την αναβαθμίσω; (169) 28.09.2018

    Βεβαίως. Το μόνο που πρέπει να κάνετε, είναι να προσθέσετε έναν δέκτη RTS ή io, ο οποίος θα ελέγχει κεντρικά τις εντολές σας και θα τις μεταδίδει στους μηχανισμούς μέσω της υφιστάμενης καλωδίωσης. Και αν στη συνέχεια προσθέσετε άλλο ασύρματο προϊόν, θα μπορείτε να το ελέγξετε με τα ίδια χειριστήρια ή ακόμα και από το κινητό σας με την προσθήκη της έξυπνης συσκευής TaHoma®.