Γρήγορη πρόσβαση

Πώς μπορώ να επαναφέρω μια πύλη σε περίπτωση που μετακομίσω από το σπίτι μου και την αφήσω;

"Μετακομίζετε από το σπίτι σας, αλλά θέλετε να αφήσετε πίσω σας την πύλη Somfy;

Αποσυνδέστε εύκολα το λογαριασμό σας από την πύλη ακολουθώντας αυτή τη διαδικασία:

Επιλέξτε το μενού ""..."":"

Στη συνέχεια, μενού "Διαμόρφωση της εγκατάστασης"

Επιλέξτε "Επαναφορά της εγκατάστασης"

Κάντε κλικ στο κουμπί: Επαναφορά της εγκατάστασής μου

Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "Ναι" για να επιτρέψετε τη σύζευξη των συσκευών με την πύλη.

Πραγματοποιήστε την επαναφορά κάνοντας κλικ στο κουμπί επιβεβαίωσης.

Συγχαρητήρια! Η εγκατάστασή σας έχει μηδενιστεί:

  • Ο λογαριασμός σας έχει αποσυνδεθεί από την πύλη και όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες και ρυθμίσεις έχουν διαγραφεί. 
  • Οι συσκευές εξακολουθούν να παραμένουν συνδεδεμένες με το TaHoma για να διευκολύνουν την εγκατάσταση των νεοεισερχομένων.

Διατίθεται με όλες τις πύλες που είναι συμβατές με την εφαρμογή TaHoma (TaHoma switch, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2)